GARANTINIS LAIKOTARPIS
Garantinis laikotarpis
Produktai | Garantinis laikotarpis | |
---|---|---|
Telefonai Mi, Redmi ir POCO | Telefonai | 24 mėnesiai |
Telefono aksesuarai (kabeliai, krovikliai) | 24 mėnesiai | |
Ekosistema | ||
Ausinės | 24 mėnesiai | |
Apšvietimo elementai | 24 mėnesiai | |
Asmenukių lazdos | 24 mėnesiai | |
Išorinės baterijos | 24 mėnesiai | |
Dronai | 24 mėnesiai | |
Garsiakalbiai | 24 mėnesiai | |
Laikrodžiai ir išmaniosios apyrankės | 24 mėnesiai | |
Kameros | 24 mėnesiai | |
Kuprinės ir lagaminai | 24 mėnesiai | |
Jutikliai | 24 mėnesiai | |
Smulki buitinė technika | 24 mėnesiai | |
Projektoriai | 24 mėnesiai | |
Kompiuteriai ir jų priedai | 24 mėnesiai | |
TV priedeliai | 24 mėnesiai | |
El. paspirtukai ir riedžiai | 24 mėnesiai* |
*Eelektrinių paspirtukų baterijoms taikoma 6 mėnesių gamintojo garantija.
Gamintojo garantija
Visos www.mi-home.lt parduodamos elektronikos prekės yra skirtos Europos regiono rinkai, todėl visoms prekėms taikomi gamintojų nustatyti garantiniai terminai ir reikalavimai. Pagal Europos Sąjungos direktyvas visoms prekėms yra taikomas ne trumpesnis nei 24 mėn. garantinis periodas.
Papildomos garantijos sąlygos:
- Programinei įrangai garantija nėra taikoma.
- Pateikiant prekę garantiniam remontui pakanka turėti pirkimo dokumentą;
- Gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prietaisų dalims ir esant mechaniniams pažeidimams.
- Nešiojamų kompiuterių, el. paspirtukų ir riedžių baterijoms, dėl jų natūralaus nusidėvėjimo, suteikiama 6 mėnesių garantiją.
- Jau taisytoms arba pakeistoms prekėms garantijos sąlygos galioja likusį garantijos laiką, nuo pradinės datos.
Sugedus Xiaomi prietaisui (pirktam mi-home.lt) apie gedimą galite informuoti el. paštu uzsakymai@mi-home.lt. Gavus pranešimą, su Jumis susisieksime dėl nemokamo prekės pristatymo į artimiausią servisą. Perduodant prekę ji turi būti supakuota taip, kad transportavimo metu būtų užtikrintas prekės saugumas. Apie prekės taisymo eigą informuosime atskiru laišku o ją pataisius, nemokamai pristatysime nurodytu adresu
Sugedus Xiaomi mobiliajam telefonui, apie gedimą informuokite el. paštu uzsakymai@mi-home.lt ar telefono numeriu +37065788873. Taip pat galite kreiptis į įgaliotojo serviso MTTC (Mobiliųjų telefonų techninis centras) atstovybes.