Apie Xiaomi

 

about-logo.jpg

Logotipas

Prekės ženklo logotipe matomos raidės „MI“ reiškia „mobilusis internetas“. Jos taip pat gali būti suprantamos kaip „Mission Impossible“, nes „Xiaomi“ ankstyvajame veikimo etape susidūrė su daugybe iššūkių, kurių, atrodė, neįmanoma įveikti.

KAD KOKYBIšKOS TECHNOLOGIJOS BŪTŲ PRIEINAMOS VISIEMS

Bendrovė įkurta 2010 m. balandį, o 2018 m. liepos 9 d. įtraukta į Honkongo akcijų biržos pagrindinį sąrašą (1810.HK). „Xiaomi“ yra interneto bendrovė, kurios specializacija – išmanieji telefonai ir išmanioji aparatinė įranga, sujungta į daiktų interneto (IoT) platformą.

„Xiaomi“ vienodai svarbios tiek inovacijos, tiek kokybė, ji nuolat siekia užtikrinti kokybišką patirtį naudotojams ir įrangos veikimo efektyvumą. Bendrovė nenuilsdama kuria nuostabius produktus, parduodamus už sąžiningą kainą, kad visi pasaulio gyventojai, padedami novatoriškų technologijų, galėtų mėgautis geresniu gyvenimu.

2021 m. antrą ketvirtį „Xiaomi“ buvo antras pagal dydį išmaniųjų telefonų prekės ženklas pasaulinėje išmaniųjų telefonų rinkoje. „Xiaomi“ produktais prekiaujama daugiau nei 100 pasaulio šalių ir regionų. 2020 m. rugpjūtį bendrovė antrą kartą pateko į „Fortune Global 500“ sąrašą ir jame užėmė 422 vietą – 46 pozicijomis aukštesnę nei 2019 m. Be to, „Xiaomi“ užėmė 7 vietą interneto bendrovių kategorijoje.

MŪSŲ KULTŪRA

„Tik gerbėjams“ – toks mūsų principas. Kiekvienas mūsų žingsnis priklauso nuo atsidavusių Mi gerbėjų. Tiesą sakant, daugelis „Xiaomi“ darbuotojų prieš prisijungdami prie komandos patys buvo Mi gerbėjai. Visa mūsų komanda jaučia nenumaldomą poreikį siekti tobulybės. Nuolat tobuliname savo produktus, kad užtikrintume geriausią įmanomą patirtį naudotojams. Be to, drąsiai bandome naujas idėjas ir plečiame savo galimybių ribas. Mūsų atsidavimas, tikėjimas inovacijomis ir Mi gerbėjų palaikymas yra varomoji jėga kuriant unikalius Mi produktus.