Garantija ir aptarnavimas

Garantinis laikotarpis

ProduktaiGarantinis laikotarpis
Telefonai Mi, Redmi ir POCOTelefonai24 mėnesiai
Telefono aksesuarai (kabeliai, krovikliai)24 mėnesiai
Ekosistema
Ausinės24 mėnesiai
Apšvietimo elementai24 mėnesiai
Asmenukių lazdos24 mėnesiai
Išorinės baterijos24 mėnesiai
Dronai24 mėnesiai
Garsiakalbiai24 mėnesiai
Laikrodžiai ir išmaniosios apyrankės24 mėnesiai
Kameros24 mėnesiai
Kuprinės ir lagaminai24 mėnesiai
Jutikliai24 mėnesiai
Smulki buitinė technika24 mėnesiai
Projektoriai24 mėnesiai
Kompiuteriai ir jų priedai24 mėnesiai
TV priedeliai24 mėnesiai
El. paspirtukai ir riedžiai24 mėnesiai*

*Eelektrinių paspirtukų baterijoms taikoma 6 mėnesių gamintojo garantija.

Gamintojo garantija

Visos www.mi-home.lt parduodamos elektronikos prekės yra skirtos Europos regiono rinkai, todėl visoms prekėms taikomi gamintojų nustatyti garantiniai terminai ir reikalavimai. Pagal Europos Sąjungos direktyvas visoms prekėms yra taikomas ne trumpesnis nei 24 mėn. garantinis periodas.

Papildomos garantijos sąlygos:

  • Programinei įrangai garantija nėra taikoma.
  • Pateikiant prekę garantiniam remontui pakanka turėti pirkimo dokumentą;
  • Gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prietaisų dalims ir esant mechaniniams pažeidimams.
  • Nešiojamų kompiuterių, el. paspirtukų ir riedžių baterijoms, dėl jų natūralaus nusidėvėjimo, suteikiama 6 mėnesių garantiją.
  • Jau taisytoms arba pakeistoms prekėms garantijos sąlygos galioja likusį garantijos laiką, nuo pradinės datos.

Sugedus Xiaomi prietaisui (pirktam mi-home.lt) gedimą galite užregistruoti čia>>. Apie gedimą taip pat galite informuoti el. paštu info@mi-home.lt. Gavus pranešimą, su Jumis susisieksime dėl nemokamo prekės pristatymo į artimiausią servisą. Perduodant prekę ji turi būti supakuota taip, kad transportavimo metu būtų užtikrintas prekės saugumas. Apie prekės taisymo eigą informuosime atskiru laišku o ją pataisius, nemokamai pristatysime nurodytu adresu

Sugedus Xiaomi mobiliajam telefonui, apie gedimą informuokite el. paštu info@mi-home.lt ar telefono numeriu +37065750555. Taip pat galite kreiptis į įgaliotojo serviso MTTC (Mobiliųjų telefonų techninis centras) atstovybes.

MTTC serviso teikiamas paslaugas rasite čia.

Aukšta kokybė

Originalios atsarginės dalys
ir apmokyti techniniai darbuotojai

Greitas remontas

Remontas per kiek įmanoma
trumpiausią laiką

Nemokamas transportas

Nemokamas ir greitas prietaisų gabenimas
atlikti garantinį remontą

Garantiniai įsipareigojimai netaikomi:

  • Atsiradus gedimams dėl stichinių nelaimių (žaibo, potvynio, žemės drebėjimo, gaisro);
  • Atsiradus gedimams dėl elektros tinklų sutrikimo;
  • Prietaisas buvo sąmoningai sugadintas, ardytas;
  • Jei gedimas atsirado naudojant eksploatacines medžiagas, priedus, kurie nėra rekomenduojami gamintojo;
  • Atsiradusius gedimus šalino gamintojo neįgalioto serviso darbuotojas/asmuo;
  • Prietaisas buvo naudojamas ne pagal paskirtį.


atsiskaitymo būdai

Sekite naujienas

Prenumeruokite ir sužinokite naujienas pirmieji!

Sekite mus:

Mums svarbi jūsų nuomonė